Happy!



Jag blev faktiskt lite lycklig när jag gick för att se hur det stod till med mina tulpaner som jag planterade i höstas. Tro det eller ej men här kommer iallafall bildbevis på att dom faktiskt börjat komma upp.

Vi har haft en helg som bestått av mestadels en massa hemmafix. Finns ju en och annan sak att göra när man har hus och stor gård men nu kan vi iallafall bocka av krattning och fönsterputs (både in och utsida) och jag JUBLAR över att äntligen ha rena fönster. Julia är piggare idag men hon har en besvärlig hosta så det blir nog inget dagis för henne imorgon. 
 
Jag är förresten ute efter en mugg. Jag minns inte vart jag sett denna mugg och jag har ingen aning om vart den kommer ifrån. Vill minnas att den var rätt vid och att det var en fjäril och nåt sorts blommönster på den. Någon som har en blekaste aning ? Har försökt googla men lyckas absolut inte hitta den.

Nej dags för sängen tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0