VAB



Lilla sjuklingen valde kläder själv idag. Detta resulterade i leggings, kjol, klänning och vintermössa.



Nya fina blommor på köksbordet. Börjar på riktigt att bli less på den här prickiga vaxduken så den åker snart ut och då MÅSTE vi olja in bordet.

Det fick bli en hemmadag med lillan idag, vi har myst på här hemma i lugnan ro och inte fått något  vettigt gjort alls. Jo en prommis har vi förresten varit iväg på men det är nog det enda. Nu har jag alla barn hemma och vi ska strax börja med middagen, köttfärssås och spagetti hade jag tänkt mig, eftersom det är en av Julias absoluta favoriträtter så får det bli så eftersom hon ätit så dåligt sista dagarna då hon varit krasslig.

Ikväll har jag tänkt göra ett försök till att koka ihop en "Jack Daniels glaze" som jag hittat recept på här. Grillat är ju så rackarns gott och den här glazen låter verkligen som att den kan vara hur god som helst till en köttbit.
Nej nu måste jag medla mellan dom bråkiga små. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0