Happy


En kopp varm choklad med grädde och lite kanel en måndagkväll som denna satt som en smäck!

Har precis tvättat bort en ansiktsmask ur fejjan så hyn känns sådär mjuk och slät. Alla har gått och lagt sig men jag passar på att vara uppe och "bara få vara" en stund. Tror jag ska kolla runt på nätet efter en riktig mysdress och en rackarns skön pyjamas, det får bli kvällens mission tror jag.

Fick förresten ett mycket trevligt samtal idag. Var med i en liten tävling i helgen och fick idag veta att jag VANN. Åååhh jag blev verkligen så genuint lycklig. Haha. Kan säga att Wilma med friends kommer att bli gröna av avund när jag visar upp min nya grej sen. Någon som kan gissa vad ? :-)  Ska visa sen när jag fått hem min vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0