Hello



I say hey!

Åter på hemmaplan efter en eftermiddag med bebisgos hos storebror. Oj så små och fina dom är när dom är alldeles färska. Sååå liten och man ifrågasätter alltid om ens egna någonsin varit så små. Även om Wilma (som var minst av våra små då hon föddes) vägde drygt 1 kg mindre. Vi åt middag på ett pizzahak innan vi drog hem och spolade upp ett bad åt dom små huliganerna. Tror det var mer vatten utanför badkaret än vad som var i det när dom badat färdigt.


Nu sover dom sött allihopa och jag ska snart göra detsamma. Gruvar lite inför tandläkarbesök imorgon, var evigheter sedan jag lagade ett hål och jag tror banne mig att jag blivit känsligare med åren så jag hoppas, hoppas, hoppas att alla tänder är hela och fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0