Kolla, Kolla!


Kolla här vad som låg i postlådan idag. Jag älskar den här tiden fram till Jul med allt vad det innebär. Så mysigt så det är inte klokt.

Sitter uppkrupen i soffan med datorn i knät och en påse plockgodis vid min sida. Jag brukar inte svulla till det med godis mitt i veckan men idag fick det minsann lov att bli så. Har varit hemma både igår och idag med Julia som hade feber igår. Idag har hon dock varit feberfri och Emil har också varit hemma idag så dom har busat som galningar, bråkat och hållit igång hela dagen lång. Syskonkärlek.

Ser iallafall fram emot att åka och jobba imorgon om ingen annan trillat dit och blivit sjuk. Nu ska jag göra mig redo att krypa ner i sängen och se hemmafruarna som börjar på en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0