Skepp o hoj!

Vi har kommit hem från stan för en liten stund sedan där jag har shoppat loss på H&M åt Wilma som var i akut behov av nya leggings och strumpbyxor. Skönt att ha det gjort! Tjejen växer verkligen så det knakar, 6 1/2 år och 131 cm så nu är det minsann stortjejsavdelningen som gäller i en massa år till.

Har börjat fundera en hel del på julklappar, min ambition är att vara ute i väldigt god tid i år. Emil har tjatat hål i huvudet på mig om ett legoskepp så det ska han få, lär ju dock bli ett projekt för far & son för det ska inte vara vilka skepp som helst heller utan det ska vara dom här svårbyggda skeppen för betydligt större barn. Men det här är nog enda klappen som jag har riktigt klar för mig. Man vill ju köpa saker som används och helst inte bara är kul för stunden. Men vad ?

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite, vi ska på vinprovning ikväll och jag har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0