Torsdag



Detta är vad som har hänt so far med vår utbyggnad. Vi följer med spänning bygget inifrån värmen och lider lite med dom som är ute i regnet och jobbar. Det blir bra det här!

God Morgon alla happy människor!

Inatt var det Julia som vaknade med feber i kroppen, jag som tänkt låta henne åka till dagis och leka idag, men det får bli hemmamys idag också. Just för tillfället verkar hon pigg och kry men den kan vara lömsk den där febern så hipps vipps är hon febrig igen. Vi börjar vara riktigt rastlösa här hemma efter dessa dagar på hemmaplan så till helgen måste vi nog hitta på nåt och åka och träffa lite folk igen.

Idag har jag mattelektion och Johan hade såklart ett viktigt möte så vi har fixat barnvakt som kommer hit och passar barnen en stund under tiden jag är borta. Vill verkligen inte missa någon lektion och riskera att hamna efter, vill göra bort den här mattekursen så fort som möjligt nu så jag kan lägga detta matteplugg åt sidan sen. 

Nu ska jag röja upp efter frullen och se till att få något vettigt gjort. Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0