Vinterkläder, check!



Blev en "Didriksons Kilimanjaro" till Emil. Tyckte den var riktigt snygg med dom röda detaljerna och lurvet på huvan. Håller tummarna för att den håller värmen bra också men det tror jag säkert att den gör.



Till Wilma blev det ett tvådelat Polarn & Pyret vinterställ så nu får vi se om jag kommer att vara lika nöjd med deras vinterkläder som jag varit med resten av deras kläder. Jag hade gärna valt en röd jacka men nu fick hon välja själv och då blev det såklart en rosa/lila variant. Fin den också såklat.

Hej alla!

Mår som en prinsessa idag trots att det igårkväll blev en liten "spontanfest" med utgång för mig och min kära vän K. Vi hade riktigt trevligt och fötterna värkte som bara den efter flera timmar i klackar på dansgolvet. Fick iallafall sovmorgon idag och har sedan hunnit testa min nya inpackning som verkligen känns som att den gör nytta. Håret känns lätt och väldigt friskt. Mycket beror såklart på klippningen också.

Vi hade en bra dag på stan igår med alla barnen, det kan ju vara lite si och så med att ta med sig alla ungar ut för att testa vinterkläder men jag tyckte ändå det gick riktigt bra. Wilma och Emil fick nya vinterkläder och jag vet inte riktigt hur vi ska göra med Julia för hon kan fortfarande ha sin overall sedan förra året med nöd och näppe. Får se hur vi gör med den saken, känns lite onödigt att köpa nytt när det fortfarande passar men jag har en känsla av att den kanske börjar vara lite liten när halva vintern har gått och hon dragit iväg ett par centimeter.

Efter shoppingen så gick vi och såg "Smurfarna". Wilma och Emil tyckte den var bra men Julia är nog lite för liten för att gå och se en så pass lång film ännu. Det gick bra men hon var lite rastlös och hade nog gärna gjort något annat efter halva filmen. 

Nu ska jag ta mig i kragen och börja fixa med lite lunch. Idag kör vi bara hemmamys med undantag för en tur till simhallen då Wilma har simskola.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0