Ljuva sommaren


Den här bilden är tagen förra sommaren när vi var uppe på Skogsälvan i Gransel. Tycker den är så somrig och fin och har faktiskt laddat upp den på norrmejeriers hemsida där jag tävlar om att få se en av mina bilder på ett mjölkpaket. Hur kul vore inte det liksom ?! :-) Här kan man iallafall gå in och gilla om man vill det.

Tisdagkväll och jag sitter och surfar via mobiltelefonen eftersom vi inte har något nät här hemma. Varken hemtelefon eller internet har funkat på hela dagen så då är det ju bra att man kan plugga in mobilen i datorn bara.
Har dragits med en irriterande huvudvärk halva dagen och känner mig bara trött och hängig ikväll, känns nästan som att jag är påväg att bli sjuk. Men I hope not!

Väntar bara på att dom desperata hemmafruarna ska börja klockan 21, då ska jag krypa ner under täcket och göra mitt bästa för att hålla mig vaken tills programmet är slut. Känns inte så troligt just nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0