Oh Happy Day


Härligt färgsprakande blommor på hallbyrån (tack svärmor) och frukost i magen. Så härligt med Fredag idag!


God Morgon Världen

Har sovit som en prinsessa inatt och sitter just nu och dricker mitt morgonte. Idag måste kylen fyllas på och presenter till den blivande sjuåringen måste inhandlas. Gjorde bort att städa huset igårkväll så jag skulle slippa göra det idag. Känns myyycket bra måste jag säga :-)

Har fortfarande inget nät här hemma men jag hoppas att det blir fixat under dagen.
Nu ska här bäddas och sminkas lite så jag hoppas ni får en hääärlig Fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ser att du proteinladdar till frukost. Hur går det med träningen? Blir det Tjejmilen i år? Jag satsar lite mer på styrketräning just nu då mitt knä krånglar, buhu.... Men jag SKA springa Tjejmilen, resan är bokas & klar! :-) /Birgitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0