Påfyllning i badrumsskåpet



Nytt glans i färgen "Tulip" från Make Up Store. Färgen är mer orange än rosa som det ser ut att vara på bilden.


Morrocan Oil. Dropparna är inte direkt gratis men är dom bara hälften så bra som jag läst att dom ska vara så är dom nog värd varenda krona.

GOD MORGON!

Vi åkte till stan en sväng igår och shoppade lite vårnytt till barnen och jag passade på att hitta mig ett par jeans som jag är så sjuuukt nöjd med. Jag har verkligen svårt för att hitta jeans, det är liksom alltid nåt som inte är som det ska tycker jag. Blev också lite nytt till badrumsskåpet och sminkväskan. Börjar också vara dags för en ny ansiktscreme men där vet jag inte riktigt vad jag ska köra på. Sist blev det Vichy från apoteket men jag har inte riktigt fastnat för den så nu blir det något annat.

Nu kommer mina föräldrar snart hit och hälsar på så jag ska stöka undan lite och se om vi har nåt bjudbart. I eftermiddag går vi och ser "Piraterna" på bio hela familjen.

Ha en Härlig Söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0