Julbak

 
 
 
FIck till ett sent kvällsbak igårkväll som resulterade i snickerskaka, pepparkaksmuffins och ännu en sats lussebullar. Ikväll får det nog bli några fler sorter, såhär före jul ska frys och kyl vara välfyllda på godsaker!

Luciamorgon 2012
 
Så var det dags för Lucia. Ska strax ge oss iväg till dagis och jobb med lucialinnen, glitter och stjärngossestruten packad i väskan. Ja till barnen såklart, jag vet inte om jag skulle göra någon vidare succé om jag skulle komma inskridande på jobbet med ljus i håret och sjunga med min allra (o)ljuvaste stämma. Jag besparar mina arbetskamrater kan jag väl lugnt säga. ;-)
 
Nej dags att ta tag i dagen, tittar in lite senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0