Birthday girl


Är hemma en snabbsväng och lunchar och passar på att kasta in ett litet blogginlägg. Igår var det alltså min födelsedag och här finns det ingen ångest i att bli ett år äldre vill jag lova. Jag ÄLSKAR att fylla år nämligen :-D

Igårkväll kom iallafall närmsta släkten och fikade tårta, macarones och kladdiga chokladmuffins. Fick finfina blommor, presenter och söta kort. Bland annat så fick jag denna glasskålen med lock (ovan) och söta smaksatta maränger i olika färger. Resten får ni se lite eftersom, måste ju bland annat visa det fina hjärtat som Wilma knåpat ihop åt mig i skolan. Söta, fina Wilman min.

Nu börjar lunchtimmen vara slut så jag ska gasa iväg till jobbet igen. Ha en finfin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Stort grattis! Gillar oxå att fylla år;)

Chai latten har jag köpt i en inredningsaffär och den hade varit väldigt hypad på formex! Så håll koll!!

Kram P

2012-02-16 @ 20:40:11
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack snälla du! :-) Jag ska hålla utkik efter chai latten!

2012-02-18 @ 18:35:03
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0