Black and white


Kolla så fina dom blev! Det är hopplöst att få till bra bilder dom dagar man jobbar och inte riktigt har det bästa ljuset med sig när man fotar, därför fick det bli svartvitt ikväll.

Sitter och ler för mig själv åt min lille son som frenetiskt städar inne på sitt rum just nu. Helt på eget bevåg dessutom. Han brukar vara den första att somna på kvällarna men just ikväll var han tydligen på städhumör. Mammas kille helt klart! ;-)

Har ägnat kvällen åt att helghandla lite. Vad jag verkligen kan sakna här på byn är faktiskt en liten delikatessbutik som säljer allt från skaldjur till goda skinkor, ostar, teer, oljor, choklad osv. Det där lilla extra hellt enkelt. Hade inte det varit riktigt nice ?  Nu ska jag försöka få lilleman i säng och sedan bänka mig framför "Sveriges Mästerkock" som börjar strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0