God Morgon


En kopp te till barnens högljudda lekar och nyhetsmorgon på tvn.


God Morgon Söndag!

Lillasyster i familjen fick feber igårkväll men idag märks minsann inga spår av feber och hängig flicka. Hoppas det så får förbli men av erfarenhet så vet man ju att den oftast kommer tillbaka frammåt kvällningen. Här läggs det golv i rasande fart i utbyggnaden. Johan och svärfar la in golvet i hallen och vårat sovrum igår och nu idag är det Wilmas och Julias rum som kommer på plats. Blir superduperfint och jag är mycket nöjd över valet av golv.

Passade på att ha lite tårtkalas med några vänner här hemma igår (fyller ett år äldre till veckan) och fick både fint ljus från yankee candle och fyra söta muggar från pip. Ska visa sen. Barnen härjade och hade kul med kompisarna som kom och sen när alla åkt hem så gick vi ut och lekte i snön ett par timmar. Var faktiskt nollgradigt igår och DET var länge sedan vill jag lova er.

Vad tycker ni förresten om gårdagens mello ? Jag tycker båda låtarna som gick vidare var bra. Fast den där David Lindgren....jag vet inte. Han är på nåt sätt alldeles för klämkäck och passade på nåt sätt inte in i sin egen låt. Är han förresten inte väldigt lik Pär Lernström? Tyckte jag fick lite flashbacks tillbaka till idol när jag såg honom skutta runt på scenen. Men låten var mycket bra. Och Ulrik kunde väl kanske bara ha skippat kepsen.

Nej nu ska här renbädas i alla sängar och tvättas många maskiner med tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0