Fredag på Leo´s


Idag drog vi iväg till Leos lekland direkt efter frullen. En perfekt dag för att slå ihjäl några timmar bland rutchkanor, snirkliga gångar och studsmattor. Barnen har haft hur kul som helst och slocknade som två slagna hjältar i bilen påväg hem igen. Vi sprang också in en snabbis på H&M där jag fyndade gröningen på bilden. I love it men vi får väl se hur snygg den är efter ett par tvättar, man brukar ju få vad man betalar för och för 149 kr så misstänker jag att det är något som kommer att tappa formen och bli tråkigt rätt snabbt.

Väntar på att Johan ska komma hem med Wilma och sen ska jag nog ta barnen med mig och åka och handla lite fredagsgott! Bävar lite för att handla med alla småttingar bara, det är inte direkt så att dom går som tre små nickedockor i led efter mig inne på affären utan jag får snarare vara som en vallhund och hela tiden försöka föra flocken vidare utan att tappa bort någon som hipps vipps blir sur och tänker springa ut ur affären. Det går sällan smidigt att handla med allihopa kan man väl lugnt säga.

Nej en liten inventering av kyl och frys innan vi drar då!
center;">Idag drog vi iväg till Leos lekland direkt efter frullen. En perfekt dag för att slå ihjäl några timmar bland rutchkanor, snirkliga gångar och studsmattor. Barnen har haft hur kul som helst och slocknade som två slagna hjältar i bilen påväg hem igen. Vi sprang också in en snabbis på H&amp;M där jag fyndade gröningen på bilden. I love it men vi får väl se hur snygg den är efter ett par tvättar, man brukar ju få vad man betalar för och för 149 kr så misstänker jag att det är något som kommer att tappa formen och bli tråkigt rätt snabbt.</div><br>
<div style="text-align: center;"></div>
<div style="text-align: center;">Väntar på att Johan ska komma hem med Wilma och sen ska jag nog ta barnen med mig och åka och handla lite fredagsgott! Bävar lite för att handla med alla småttingar bara, det är inte direkt så att dom går som tre små nickedockor i led efter mig inne på affären utan jag får snarare vara som en vallhund och hela tiden försöka föra flocken vidare utan att tappa bort någon som hipps vipps blir sur och tänker springa ut ur affären. Det går sällan smidigt att handla med allihopa kan man väl lugnt säga.</div><br>
<div style="text-align: center;"></div>
<div style="text-align: center;">Nej en liten inventering av kyl och frys innan vi drar då!</div>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0