Lyx eller budget?


Den ena kommer från H&M och kostar 99 :- och den andra från Mimou och den kostar 506 :- Tycker den övre (och dyrare) är klart snyggare men jag är nog för snål för att lägga en femhundring på en kudde faktiskt så den nedre ska nog beställas hem snart för att få bo i någon av tjejernas säng. Älskar fjärilar.

Happy Monday!

Eller....?

Läste en artikel i aftonbladet idag där en brittisk forskare hävdar att idag, den tredje måndagen i Januari är årets deppigaste dag. Jag kan inte påstå att jag känner mig speciellt deppig idag, har definitivt haft värre dagar. Men jag kan absolut förstå resonemanget för den här tiden efter julen tycker jag själv är den absolut segaste tiden på året. Det händer liksom ingenting, det är bara mörkt och våren känns evigheter bort. Är aldrig så sugen på att resa till varmare breddgrader som just dom här första månaderna på året.

Idag har varit som vilken Måndag som helst. Vanlig vardag med jobb, hämta upp alla barnen och hem och börja fixa med middag. Igår var jag och Johan på bio och såg den nya Hamilton, tyckte den var riktigt bra. Det kan väl inte bli dåligt när Persbrandt är med heller ? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0