Morning


Nya lacket är på, I like it!


Och frukosten är snart i magen. Detta äter jag varje dag minus den färskpressade juicen, den har jag inte tid med när man ska få iväg tre barn till skola och dagis och mig själv till jobbet. Te dricker jag sällan heller på morgonen, te ska njutas och inte halsas i stress!


Good Morning Friends!

Har sovit som en kratta inatt, har hostat och varit upp ett antal gånger och baddat mina kladdiga ögon. Tycker ögonen blev värre natten till idag men nu på morgonen ser dom faktiskt finare ut än dom gjorde igår, mycket mindre röda. Är iallafall väldigt tacksam över att båda ögonen blev dåliga på en gång, tycker det är värre när det börjar med ett öga och när det ögat nästan blivit bra så börjar det andra att kladda. Lika bra att få båda överstökade på en gång liksom.

Idag har vi bara två barn här hemma eftersom Wilma bestämde sig för att följa med mormor och morfar hem igårkväll. Ska passa på att baka lite idag, vad vet jag inte men jag kan lova att det inte blir något med torrjäst iallafall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0