Pip Chinese Rose Blue


Här har vi Julias room to be.


Idag är det ingen happy Friday minsann. Vaknade tidigt på morgonen med igenklistrade ögon så det är bara att konstatera att jag åkt på ögoninflammation nu också. Jippi. Not.
Tror det är tredje året i rad som jag har ögoninflammation vid ungefär samma tidpunkt. Tidigare gånger så har jag fått ögoninflammationen efter att barnen haft det men nu är det bara jag som drabbats än så länge.

Det absolut värsta med det här är att jag inte kan ha mina linser och tvingas gå runt i mina glasögon från stenåldern. Men nu ska jag inte gnälla mer. Det är ju trots allt FREDAG och helg nu :-)

Kommentarer
Postat av: KaizenKen

Snyggt val Jenny!

Slog mig att.......om du ber din far att riva ner några lager tapet från min moders (numera deras) sovrum - så skulle jag gissa att du hittar liknade tapet där. Tänk,allt kommer igen och jag känner igen just denna.

2012-01-27 @ 18:38:47
Postat av: Anonym

Snyggt val Jenny!

Slog mig att.......om du ber din far att riva ner några lager tapet från min moders (numera deras) sovrum - så skulle jag gissa att du hittar liknade tapet där. Tänk,allt kommer igen och jag känner igen just denna.

2012-01-27 @ 18:39:31
Postat av: Jenny

Tack Kerstin! Ja det är ganska kul hur allt kommer på nytt. Hipps vipps för vi väl ångra hur vi målade alla tak och timmerväggar vita istället för att behålla furulooken :-D I hope not!.

2012-01-28 @ 07:14:47
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0