Trettondagen


Här har ni mig just nu. Med tekoppen, framför datorn sittande på sköna fårskinnet. Glitterrenen har fått slippa undan kartongerna märkta med "julsaker".  Tycker den är så fin! :-)


Hej Trettondagen!

Vad härligt det är med långhelg och ledighet. Både igår och idag har vi hängt en del på ishallen, idag var vi och vårt sällskap helt ensamma på isen dessutom så vi behövde inte direkt trängas. Är så kul att se hur fort dom små utvecklas och blir bättre och bättre för varje gång dom åker. Wilma och Emil åker själva men Julia vill fortfarande att man ska hålla henne i handen då hon är lite osäker och rädd för att ramla. Blir nästan sugen på att skaffa mig ett par egna skridskor faktiskt.

Ikväll har vi haft lite fredagsmys, ätit en riktigt god köttgryta och barnen har kollat på en scooby-film som vi har hyrt. Nu sover dock alla små och jag ska lägga mig i soffan framför nån film som Johan precis slog på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0