Festfin


Min nyårsfina lilla sessa. Tog lite kort på lillan på nyårsafton då hon var så fin i sin klänning. Försökte få med Wilma och Emil också men se det gick dom minsann inte med på.


Vad det har snöat idag! Torkarna på bilen gick sönder imorse då jag skjutsat runt barnen till 3 olika ställen och äntligen var påväg till jobbet mitt i snöyran. Fick stanna ett par gånger och gå ut för att försöka dra bort värsta slasket med en isskrapa men det var ju tillbaka i ungefär samma sekund som det var borta så det var rätt lönlöst. Riktigt obehagligt att köra när man knappt ser något alls.

Har varit så frusen ikväll så jag spolade upp ett bad när barnen gått och lagt sig. Kom fram till att jag badar alldeles för sällan för det är ju faktiskt heeeelt ljuvligt. Nästa stadstripp ska jag införskaffa nåt goluktande badskum också för det saknade jag lite. Nej nu ska jag hoppa i säng, sista tidiga morgonen för veckan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0