En Mårbacka



Ett säkert vårtecken är när första pelargonen blivit inhandlad. Tror jag ska försöka övervintra mina pelargoner sen när sommaren är slut, verkar vara många som lyckas med det så det får bli ett litet test.


Här har vi varit up and running sedan 05.00 imorse eftersom vi (jag och Emil) skulle infinna oss på sunderbyns sjukhus klockan sju på morgonen. Emils öga är nu opererat och det gick jättebra. Han var så modig och som plåster på såret fick han såklart välja en valfri leksak på leksaksaffären när allt var klart. Nu är han illröd i ögat och kommer så också att vara den närmsta tiden, men han verkar inte ha ont iallafall och det är ju huvudsaken.

Ikväll blir det inte många knop här hemma, ser fram emot soffan och hemmafruarna klockan nio. That´s it.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Åh så fin, Mårbackan är verkligen helt underbar. Är en riktig slösa som aldrig provat att övervintra... Kanske dags nu när jag iaf bor i hus!



Kram P

2012-03-28 @ 12:13:42
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har ju inte heller provat det här med att övervintra. Men hur svårt kan det vara liksom ? :-) Fast vi får väl se om min pelargon lever när det är dags för att övervintra :-D

2012-03-29 @ 09:21:37
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0