Veckans bästa dag


Svartvita kort har kommit upp på väggen i nya delen. Älskar svartvita bilder i svarta ramar mot vita väggar :-) Tanken är att det ska fyllas på lite eftersom. Den rosa skönheten vet jag inte riktigt vart jag ska ha längre men tills vidare så får den stå där den står.

En kopp av det nya teet Mandarin Orange från Lipton måste såklart provsmakas såhär på morgonkvisten. Smakade inte alls illa, kanske däremot lite för smaklöst för mina smaklökar.


God Morgon veckans bästa dag!

Dricker mitt te och sneglar på nyhetsmorgon på tvn medans barnen roar sig själva. Emil leker med sina Ben10-kulor och Julia ritar. Eller i ärlighetens namn så sitter hon mest och vässar pennorna, det blir inte så mycket ritat ser jag.
Skönt med ledig morgon!

Inatt kom Johan hem efter att ha spenderat veckan i huvudstaden på mässa. Känns riktigt bra att ha honom hemma igen, kan inte påstå att jag gillar att sova själv här ute på udden. Det har dock blivit bättre, för nåt år sedan tyckte jag det var rent vedervärdigt obehagligt att vara själv på nätterna.

Men nu har vi helg och bara roligheter att se fram emot, vinprovning med trerättersmiddag och underhållning imorgon och kombinerat barn och paltkalas på söndag. Och förhoppningsvis en massa annat kul däremellan. Nu ska jag dra fram dammsugaren och jaga undan dammråttorna, det ska va fint när det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0