Det är FREDAG!


Yes vad härligt med Fredag idag! Började dagen med att fortsätta med det jag gjorde igår. Alltså tvätta, tvätta, tvätta. Men nu börjar jag vara på banan och kaoset med alla kläder i hallen är snart borta. Skönt.

Har också förberett kvällens förrätt, denna Basilikaterrin som tillagades i ett av avsnitten i "halv åtta hos mig" den här veckan. Jag gillar ju bröd, basilika, parma, getost och äpplen så det här kan inte bli annat än bra.

Nu ska här fixas lunch innan det är dags att hämta Wilma på skolan. Måste helghandla också, vi som hade tänkt grilla ikväll men jag vet inte, tycker det är lite tråkigt väder så vi får se om det kanske sparas till imorgon. Någon som har ett bra middagstips kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0