Onsdag



Det växer och frodas i köksfönstret. Basilikan är hur frodig och fin som helst nu och dillen jag satte för någon vecka sedan är också ordentligt på gång. Ska sätta nåt mer också men vad det blir vet jag inte ännu.

Men var är sommaren egentligen?
Kallt som tusan ute och prognosen framöver ser ju minst sagt dyster ut. Tycker det börjar vara läge att kunna skippa vårjackan och börja jobba på en liten solbränna men det verkar jag minsann få vänta på.

Här har vi precis ätit middag och ska på en liten stund åka och hälsa på barnens farmor och farfar för att fira morsdag  såhär några dagar i efterhand. Men först en sväng med dammsugaren så slipper jag tänka på det när vi kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0