Friday love


Här är den "nygamla" sängen fotat i morgonljus. Blev såå fint om jag får säga det själv.


God Morgon Fredag




Här målas det för fullt vid köksbordet och jag bara njuuuuter av denna lugna sköna morgon. Ska snart ta en sväng med dammsugaren i alla sovrum men annars har jag inga planer på att göra så mycket nytta idag. Fördelen med väldigt ljusa golv är att det är så FINT, nackdelen är att allt syns. Får dammsuga många gånger per vecka för att det inte ska se dammigt och trist ut, men det är faktiskt värt det. Allt ska inte vara så jäkla praktiskt!

Har kört två pass på crosstrainern i veckan så bara ett kvar då. Men blä vad trist det är att stå inne och trampa, önskar lite mer värme så jag kan inviga min nya (nåja ny är den väl inte, men oanvänd iaf.) vita nike-tröja ute på vägarna. Känner på mig att jag kommer att springa ruskigt snabbt i den ;-)

Nu fångar vi dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0