Fina fyndet


Är den inte så himla söt den här sommarklänningen som jag fyndade till Julia igår? Och för 49 kr så tycker jag verkligen att man kan kalla det för just ett fynd. Spelar liksom ingen roll om kvallan inte håller i år efter år för den kommer ändå bara passa just denna sommar. :-) I love it.

Åhh tänk när vi får sätta upp studsmattan och barnen kan vara barbenta och dörren kan stå öppen hela dagarna utan att kyla ner hela huset. Täääänk att det ändå är så nära, trots det lilla täcket snö som nu ligger på marken så är sommaren bara någon vecka bort. Det känns finfint måste jag säga.

Idag har jag förresten sått dill i krukorna som jag satte tomatfröna i. Det blev liksom inget av dom där små tomatplantorna så jag ryckte helt enkelt upp skiten så nu hoppas jag att det blir nåt av dillen istället.
Förstår inte alls vad jag gjorde för fel för jag tycker minsann att jag vårdade dom små rackarna väldigt ömt. Får väl vackert börja inse att det här med att odla kanske inte hör till sånt som jag är speciellt bra på.

Och vet ni. FYRA pass har jag fått till i veckan. Det är fyra fler än veckan före. Feels good!

Kommentarer
Postat av: pillan

Jättesöt klänning! Och jag håller med om att när det gäller den typer av kläder behöver inte kvaliten vara nr 1. Annat är det med vinteroveraller på våran breddgrad...

Jag längtar oxå ihjäl mej efter värme och grönska!!



Kram P

2012-05-07 @ 21:35:03
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Coquina

Vilken fin klänning =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-05-08 @ 00:10:59
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0