Idag

 
 
 
Min nya kalender för 2013 kommer från Papercutshop och är så fin, så fin, så fin. Älskar färgen!
Längtar efter att få börja fylla den med roligheter och viktigheter. 
 

Ja igårkväll somnade min farmor in. Nästan 100 år fick hon leva och det är helt fantastiskt faktiskt. Men ändå, såklart, så är det sorgligt när någon dör. Julia sa igår att Då måste dom andra änglarna prata så så högt med henne eftersom farmor hade hörapparat och hörde väldigt illa. Hon undrade också om hon skulle få någon mat i himlen. En fyraårings funderingar helt enkelt.
 
Höstlov är det också men vi jobbar på för fullt och barnen är på dagis och fritids. Fredag är vi dock lediga jag och barnen så bara en dag kvar till helg. Skönt. Börjar helgen med en Halloween-middag här hemma på Fredagkväll, barnen är taggade och längtar massor och jag är lite kluven för vad jag ska bjuda på. Emil föreslog pannkaka men jag vet som inte, känns kanske liiiite tråkigt kan jag tycka ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad tråkigt med farmor. Även om det är naturligt så är det ju så sorgligt ändå att man aldrig kommer få ses igen.

Gillar kalender trots att man nu kan ha kalender i telefonen. Det är något speciellt med att skriva in!

2012-10-31 @ 21:48:38
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0