God Morgon

 
Börjar morgonen med en dusch och nu en smoothie och ett kokt ägg framför datorn. Ljuvligt med Fredag!
 
Idag är planen att åka in till stan på eftermiddagen och kolla in en ny kamera. Jag är så less den stora klumpiga systemkameran, blir så sällan jag tar med den någonstans eftersom den tar sån plats och krävar att man har en ganska stor väska med sig. En liten smidig digitalkamera vill jag ha, gärna en som tar fantastiska bilder såklart. Någon som vet av en bra modell ? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Mårtensson

Hej bloggare,
jag har en fråga till dig. Jag googlade på skrivbord till barn och bilder och fann skrivbordet som jag vill köpa till min dotter. Bilden var från din blogg från oktober 2011. Ett vanligt IKEA skrivbord men när jag går in på IKEAs hemsida finns inte bordet där. Minns du vad bordet heter? Kan det vara så att alla skrivbord inte finns på hemsidan utan man måste åka till varuhuset. :) MVH Åsa

Svar: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/workspaces/10712/
Här har du skrivbordet :-)
Jenny

2012-09-29 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0