Side Turkiet

 
Mina tre fina. Julia och Emil redo med backstagepass strax innan det var dags för ministars. Så sött så man smäller av ska ni veta! Wilma nöjdare än nöjdast med sitt "bling-bling-köp". 
 
 
Badbruden no 1
 
 
No 2
 
 
Och min alldeles egna lilla Tsatsiki.
 
 
Hähä ni fattar att dom där 2,8 kilona som jag gick ner före resan nu är tillbaka igen va ? Det som tog ungefär 4 veckor att tappa har jag nu lagt på mig på EN vecka. Bra jobbat måste jag säga. Men pannkakorna och croissanterna var goda och det var SÅ värt det :-)
 
Hemma!
 
Tiiiidigt, tidigt denna morgon landade vi här hemma efter en vecka i Turkey. Vi har haft det så bra, badat så det nästan har vuxit ut simhud mellan tårna, haft konstant matkoma, sovit och laddat batterierna inför en lång och kall vinter. Dom två stora fällde några tårar idag och ville inget hellre än att vi skulle boka in en ny resa dit igen. Själv tycker jag det är rätt skönt att vara hemma ändå. Jag ser ju liksom fram emot att ha lite höst, få plantera höstblommor, laga boeuf bourguignon och ha myskvällar med tända ljus. 
 
Nu är resväskorna tömda, tvätten tvättad och väskorna står packade inför morgondagen. Hello Vardag!

Kommentarer
Postat av: pillan

Vad roligt att läsa att ni haft det bra! Ja nu får man liksom bita ihop och inse att det är höst, men den där veckan i solen gav iaf även mig energi!

Kram P

2012-09-12 @ 00:44:28
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0