Annandag Påsk

 
Påskhelgen är snart över och den kan sammanfattas med strålande sol, friskluft i mängder och massor med mat och godis. Som en påsk ska vara med andra ord. Här har vi Julia med ett pimpelspö i handen, någon fisk blev det dessvärre inte. Men det gjorde inte så mycket heller.
 
Måndag och Annandag Påsk idag. Jag startade dagen med ett pass på gymmet, riktigt härligt om det inte vore för att jag fick ordentligt ont i benhinnorna, har inte haft ont där sedan jag bytte skor för ett par år sedan, jag hoppas dock att det bara var något tillfälligt, annars kanske det helt enkelt är dags för ett nytt skobyte. 
 
Johan har varit iväg med barnen och fiskat idag och jag har haft Ida och Karro här på lunch, räksoppa bjöds det på och sedan en enkel fruktsallad till efterrätt. Känner mig så trött på allt ätande som varit här under påsken så nu ser jag fram emot en riktigt sund vecka med mycket träning och bra mat.
 
Hoppas ni haft en härlig Påsk allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0