Hallonplock och Tråk-Fredag

 
Blev någon lite hallon som jag och barnen plockade igår. Gjorde hallonsaft av en del och resten ligger nu i påsar i frysen och väntar på att få bli smarriga hallonpajer, sylt och annat gott. I helgen ska vi nog ut och försöka hitta oss en hink blåbär eller två.
 
God Kväll allihopa
 
Här har vi precis ätit tacos och ska lägga barnen på nåt litet tag eftersom det är dags för fotbollscup för dom två stora barnen tidigt, tidigt imorgon. Har hyrt två nya filmer som ska ses när dom somnat, Wallanders "Sveket" och Johan Falk "Kodnamn Lisa"
 
Har varit en riktig tråkdag idag, barnen har härjat som galningar, bråkat och levt rövare, regnet har strilat hela dagen och jag borde verkligen ha städat men har istället fått absolut ingenting gjort. Tränat har jag visserligen gjort och efter det så kändes livet genast lite lättare, tänk att det kan vara en sån energikick och humörhöjare att få ta ut sig ordentligt. Nåja, imorgon är en ny dag. En lite bättre sådan hoppas jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0