Hello Vardag

 
Sista tidens instapics
 
Pustar ut efter första dagen tillbaka till rutiner och vardag. Jobb idag alltså, och fotbollsträning, kvällsbesök av mor och far, en massa städ och plock och så nu äntligen en stund vid datorn med en varm tekopp vid min sida i ett tyst hus. Johan bröt ett ben i helgen när han spelade fotboll med Emil så just för tillfället känner jag mig som en ensamstående fyrbarnsmor. Sex veckor med gips resulterade hans lilla felsteg i. Muntert. Kan liksom inte låta bli att tycka lite synd om mig själv också. 
 
Ser fram emot ännu en varm och fin dag imorgon, en löptur, ett cafébesök och så ska det tvättas innan tvättstugan svämmar över. Och jobba såklart. 
 
Men nu är det dags för kudden
 

Kommentarer
Postat av: Ken

Trist för Johan - och sen i den här värmen! Trist för dig me naturligtvis.
Fina sommarbilder du tagit.

Ha de gott och kram fr Ken

Svar: Jo det är trist, men det är ju iallafall något som kommer att gå till sig så det är bara härda ut och se fram emot att bli bra i benet igen :-)
Jenny

2013-08-06 @ 21:17:25
URL: http://kaizenken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0