Nytt fint till sovrummet

 
 
 
Så galet nöjd med min nya kaminspegel från House Doctor som jag hämtade ut idag. Ska till en annan lampa när jag hittat en lämplig, en lite större tänkte jag mig. Lite blommor från trädgården får pryda det lilla fatet och min nya parfym Blanche från Byredo som jag köpte nu sist vi var till Stockholm. Luktar såååå gott och fräscht.
 
Go´kväll
 
Klockan har hunnit slå över till Lördag och jag sitter uppe och ugglar här vid datorn, vi har precis skaffat apple-tv och försöker få det att funka med att streama över från datorn till tvn men tydligen gör vi nåt galet för det funkar inte alls och nu har vi lagt ner det projektet och får väl ta upp det imorgon istället. Så irriterande bara.
 
Härligt med helg är det iallafall, ser fram emot att sova läääänge imorgon. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: blockethuset

Tack för titten hos lilla mig...söt blogg du har:))
Kram
carina

2013-08-10 @ 22:11:33
URL: http://www.blockethuset.blogg.se
Postat av: pillan

AVIS!!! Jättesnygg är den spegeln ;)

Aldrig doftat på den men nyfiken (gul...) !

Kram P

2013-08-12 @ 19:48:00
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0