Från ett nystädat kök

 
 
 
I brist på annat så ger jag er mitt nystädade kök.
 
Ojojoj. Det här med att vabba med barn som är lite för sjuka för att vara på dagis/skola men för friska för att bara vara hemma och inne är inte alltid en hit. Har varit till doktorn på morgon för en kik i Wilmas öra (hon har klagat över ont i ena örat i helgen) och passade samtidigt på att låta honom lyssna på Emils lungor. Inga konstigheter utan bara vanligt virus konstaterades men nu har vi iallafall dubbelkollat och det känns bra då dom varit krassliga ett tag nu. Får se hur vi gör med vabbandet imorgon. 
 
Ser fram emot att Johan ska komma hem ikväll så jag får åka iväg och göra av med lite energi på gymmet. Förstår att barnen blir rastlösa för jag klättrar nästan själv på väggarna här hemma. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Snyggt Jenny. Du har så fint kök.

Nu du, kan du kika in på min blogg, som jag precis skapat. Jag har ett stort behov av att skriva, så det blir ett sätt att "skriva av sig" sen tränar jag på att ta bilder. De blir långt ifrån lika fina som dina, men ändå.
kram fr Ken

2013-02-18 @ 15:31:40
URL: http://kaizenken.blogg.se
Postat av: pillan

Härligaste känslan, nystädat!! Synd det vara sån kort stund bara ... ;)

Ja du dessa baciller verkar vara envisa iår, peppar peppar så har vi ( hitills) klarat oss!!

Kram P

2013-02-19 @ 07:39:18
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0