I ♥ mateus

 
Sitter och spanar på porslin från mateus. Jag älskar verkligen detta porslin och skulle vilja ha en stor uppsättning med alla möjliga olika färger (utom möjligtvis röd, mörkblå och gul). Än så länge har jag ett stort vitt uppläggningsfat med spetskant, en stor turkos ostronskål, 4 vita mattallrikar med spetskant och 4 gråa assietter med hel spets. Nu vill jag ha mer. Frågan är bara om jag ska satsa på många av samma färg eller om jag ska blanda hejvilt? Besvärlig det där när man vill ha allt :-) Och tillbringaren är ju verkligen SÅ FIN.
Får nog sova på saken. 
 
Annars så har dagen bjudit på jobb, tårtbak och träning. En bra dag helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0