Idag

 
Emil på hästryggen. Lyckan var stor när han nu äntligen fick prova på att rida. Tyvärr tyckte Johan att han blev väldigt hostig och rosslig av att vara kring hästarna så risken är väl ganska stor att det här kanske var sista gången. Är själv väldigt allergisk mot hästar så det är väl ingen omöjlighet att han också är känslig då. Tråkigt.
 
 
 
 
 
Piratkalas på bibblan. Här hämtar Julia guldpengar av den lite läskiga men snälla piraten. 
 

Som vanligt så går helgerna i racerfart, man hinner inte mer än säga att det är Fredag så har hela helgen passerat och det är dags att packa skolväska och förbereda för kommande jobbvecka igen. Och Måndag till Fredag går nästan lika fort dom dagarna också faktiskt.
 
Ska göra mig redo för sängen strax, lånade en bok på bibblan som jag ska lägga mig och läsa innan jag somnar, "Boel och Oscar" av Josefine Sundström. Ska tydligen vara bra har jag hört. 
 
Sweet dreams allihopen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0