Semester

 
Årets knallelopp gick av stapeln igår, detta år ville Wilma inte vara med men Julia och Emil sprang varvet runt och belönades med medalj runt halsen, saft och kaka. 
 
 
 
Laddad?
 
 
Ett besök i luftlandet missar man såklart inte.
 
 
Vitaminer till frukost
 
 
 
Det börjar ta sig på altanen, kommer dit någon ny växt lite då o då, nu senast ett olivträd.
 
 
 
Två nya pionplantor är planterade, väntar med spränning på att dom ska blomma.
 
 
Well Hello
 
Snart har första semesterveckan passerat och my god vad tiden går fort när man är ledig och det är sommar. Igår  var det dags för årets knallelopp och det missade vi såklart inte, riktigt kul och vi hade ett par mycket laddade barn som sprang för allt vad skorna höll. Kvällen tillbringade vi med vänner i storstan, middag på Bistro Norrland och sedan en sen bio, "Lone Ranger" med Johnny Depp, inte riktigt min typ av film men den gick absolut att se.
 
Idag kom äntligen finvädret så det dukades upp en riktig hotellfrulle på altanen och sedan har vi bara hängt ute, barnen har badat lite i poolen och jag har passat på att samla fräknar och rycka lite ogräs. Emil har varit ute med mormor och morfar och fiskat idag och när han kom hem så tog dom med sig Wilma på bilbingo och hon är fortfarande borta men borde nog komma hem när som helst nu. Nu svider ögonen så jag ska släcka ner och börja  göra mig redo för sängen, bara vår lilla bingobrud kommer hem så :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0