Yesterday

 
 
 
 
Gårdagen i Lillstrand. Och till och med JAG badade faktiskt. Eller ja...jag doppade mig iallafall, känns väl liiite överdrivet att påstå att jag badade för jag var nästan lika fort upp igen :-) 
 
Hola!
 
Hade planer på att kicka igång dagen på gymmet, det gick tyvärr inget vidare eftersom det var stängt och jag hade såklart inte mitt passérkort med mig. Fick bli en joggingtur runt byn istället men det är inte fy skam det heller faktiskt. Älskar att träna på morgonen, bättre sätt att starta dagen på finns inte. Att sen kunna sitta ute i solstolen efter duschen med en iskall mangosmoothie i handen är verkligen inte fel det heller. 
 
Här råder för övrigt lugnet, barnen sover och Johan kollar film, jag har druckit ur stora tekoppen och funderar på om jag ska vara lite driftig och passa på att städa eller om jag helt enkelt bara ska lägga mig i soffan jag också. Alla dessa val alltså.. :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0