Utepiff

 
 
 
Några bilder från vår ena altan, som jag har piffat till med ett par kuddar från rusta (har inte ens hunnit klippa bort prislappen på den här bilden). Är riktigt nöjd med mina nya kuddar, betalade en hundralapp styck för dessa och dom är verkligen jättefina och i ganska kraftigt tyg, på andra sidan är det en enda stor stjärna så man kan variera sig lite om man vill. Just nu ligger dom dock nere i soffan i källaren annars hade nog dom vita stjärnorna varit gula  vid det här laget. Jisses vad mycket pollen det är.
 
Basilikan och citronmelissen har fått flytta ut också och citronmelissen har fullkomligen exploderat sista två veckorna. Dom små zinklådorna som kryddorna står i köpte jag också på rusta, herre GUD så mycket man får för pengarna på den affären. Jag köpte 3 större utekrukor, zinklådorna, kuddar, munskölj, tandkräm, snoddar och sköljmedel och betalade strax över 500 kr. Sjukt billigt. Hade det stått lexington på kuddarna så hade jag nog fått betala en femhundring bara för ett ynka kuddfodral. Känner mig som en riktig SPARA. :-D
 
Nej nu ska jag sätta fart och försöka få lite gjort denna Onsdagmorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0