Sega Måndag

 
Jag är lite svag för fina förvaringsboxar och här har vi dom senaste i samligen. Från Lagerhaus. Och när jag tröttnar lite så blir dom perfekta smällkarameller i Wilmas skåp med glasdörrar. Perfekt för alla möjliga och omöjliga små pryttlar. 
 
Så vare Måndag igen då, en väldigt seg sådan tycker jag. Lite trött och lite hostig fortfarande så jag vågar inte börja springa och träna på ordentligt riktigt än. Däremot så får man väl se till att göra det bästa av det iallafall. En promenad har det iallafall blivit,  130 squats och några plankor. Men det känns så fjuttigt tycker jag när man inte kan ta ut sig riktigt ordentligt så svetten lackar och benen knappt bär. Lite slött helt enkelt, men såklart 100 gånger bättre än ingenting. 
 
Nu lockar sängen, imorgon blir en bättre dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0