Lyx från Ladurée

 
 
 
It´s Friday!!!
 
Gud så härligt med en soft hemmadag med skönaste pyjamasbrallorna på och en kopp gott te vid sin sida från det franska lyxkonditoriet Ladurée. Kände mig helt salig där jag vandrade omkring bland smarriga macarons, doftljus, te och marmelader som står uppradade i butiken. Och sen dessa otroligt vackra förpackningar. Skulle mycket väl kunna tänka mig att stå i den kassan dagarna i ända.
 
Stockholm visade sig för övrigt från sin allra bästa sida med sommarväder (24 grader varmt på Lördagen!!) och inte en droppe regn. Enda smolket i bägaren var att jag gjorde illa min häl knappt en vecka innan vi skulle åka så det var väldigt ovisst om jag ens skulle klara av att springa, gjorde så ont vid minsta lilla tryck mot hälsenan så jag fick springa runt på stan och shoppa i mina nike free med hälen nertrampad på skon. Löparskorna visade sig dock sitta som en smäck utan att nöta på hälsenan så det gick ganska bra att springa loppet ändå.
 
Hade hur som helst en heeelt underbar helg, så roligt har jag inte haft på mycket länge. Men nu är det alltså Fredag på hemmaplan så jag ska försöka klura ut en god middag till ikväll, skriva handlingslista och försöka vara lite effektiv under tiden som dom stora kidsen är i skolan.

Kommentarer
Postat av: pillan

Härligt att det gick vägen! Ja vädret kan man knappast klaga på det är helt amazing ;)

Kram P

2013-09-13 @ 15:16:07
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0