Lördag


Här kör vi all in på musslorna ikväll. Först pilgrimsmusslor som hastigt stekts i massa chili och vitlök (+ salt såklart) på en liten bädd av ruccola och avokado. Yummie! På en liten stund, Moules marineres. Barnen har krubbat varma mackor, inga konstigheter där inte!

Nu har vi precis fått barnen i säng, jag har plockat undan allt stök och tagit en sväng med dammsugaren. Känns ljuvligt med en helt soft kväll framför mig. Idag har vi varit på ishallen igen och sedan rantat runt och hälsat på hos både farmor och farfar och sedan mormor och morfar. Lite senare ska jag ta tag i projekt garderobsrensning. Huuu så tråkigt men SÅ nödvändigt känner jag.

Happy Lördagkväll på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0